Make your
Move
Solliciteer nu  

In het kort

Zuid-Holland
40 uur p/week
Senior/key accountmanagement
ICT (telecommunicatie + internet)
HBO
Vragen?
Neem contact op met:
Vacature voor:

Customer Success Manager – EMEA

In het kort

Zuid-Holland
40 uur p/week
Senior/key accountmanagement
ICT (telecommunicatie + internet)
HBO

De organisatie

Voor een internationale Managed Service Provider (MSP) die wereldwijd actief is, zijn wij op zoek naar een ervaren Customer Success Manager EMEA. Deze organisatie is gespecialiseerd in het beveiligen, optimaliseren en schalen van IT-omgevingen, en ondersteunt wereldwijd middelgrote en grote bedrijven met innovatieve, AI-gedreven IT-oplossingen. Van managed network services en cloud infrastructuren tot securityoplossingen en digitale werkplekken – hun diensten helpen organisaties toekomstbestendig te maken.

Het bedrijf is actief in meer dan 120 landen en heeft een sterke reputatie opgebouwd door de betrouwbare en innovatieve oplossingen die het biedt. Met een klantgerichte benadering en focus op kwaliteit streeft de organisatie naar langdurige klantrelaties en hoogwaardige service. In een platte organisatiestructuur werken ze met een hecht en ervaren team, waar ruimte is voor ondernemerschap en het maken van impact.

De volgende groeifase richt zich op verdere expansie in EMEA. De infrastructuur, referenties en technologie zijn aanwezig - nu is het tijd om het lokale partnerlandschap verder uit te bouwen en te optimaliseren en het merk zo nog steviger in de markt te zetten.


De functie

Als Customer Success Manager EMEA speel jij een cruciale rol in het onderhouden en uitbreiden van klantrelaties in de regio. Je zorgt ervoor dat klanten optimaal gebruik maken van de aangeboden diensten en bent verantwoordelijk voor het beheren van bestaande relaties, maar ook voor het signaleren van commerciële kansen. Je werkt 80% van je tijd aan klantrelaties en serviceverbetering en 20% aan het genereren van nieuwe business binnen je bestaande klantportfolio.

Je gaat regelmatig op klantbezoek, voert SLA- en servicegesprekken en zorgt ervoor dat de dienstverlening optimaal is. Je werkt samen met verschillende interne teams en fungeert als het belangrijkste aanspreekpunt voor de klanten in Nederland, België en Duitsland. Ook krijg je de kans om jaarlijks naar de VS te reizen voor strategische sessies en klantgesprekken.

We zijn op zoek naar iemand met een klantgerichte instelling, technische kennis en een hands-on mentaliteit. Je hebt ervaring in het onderhouden van langdurige klantrelaties en werkt accuraat en oplossingsgericht.

Dit wordt er van jou gevraagd

  • Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare rol - bij voorkeur in een Customer Success functie;
  • Ervaring met de verkoop van vergelijkbare oplossingen;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Het spreken van een extra taal naast Nederlands en Engels is een grote pré;
  • Woonachtig omgeving Rotterdam (+/- 50 min reistijd);
  • Accuraat, oplossingsgericht en klantgerichte instelling.

Dit krijg je ervoor terug

  • Salaris tot €5.000 per maand, plus een aantrekkelijke commissieregeling.
  • Auto van de zaak en de mogelijkheid om internationaal te reizen.
  • Hybride werken (2-3 dagen per week in Rotterdam).
  • Veel ruimte voor ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling.
  • Werken in een dynamisch internationaal speelveld, met klanten in Nederland, België, Duitsland en de VS.

SOLLICITEER OP DE FUNCTIE: