De organisatie
Faillissementen 1 jaar van te voren analyseren en jouw klanten hierop begeleiden? Hier kan dat!
Deze wereldwijde marktleider in kredietinformatie maakt een mooie groei door en vandaar dat deze positie is ontstaan. Dit bedrijf ondersteund honderdduizenden klanten en kan in totaal 430 Miljoen bedrijfsrapporten maken van bedrijven over 200 landen.
Met analytische en zelfvoorspellende modellen kunnen zij 81% van de faillissementen een jaar van tevoren al signaleren. Handig voor de klanten van onze opdrachtgever die zelf weer een aantal klanten/partners hebben waar zij mee samenwerken. Naast faillissementen kunnen zij ook betalingsachterstanden inzien, aandeelhouders en toekomstverwachtingen. Géén onbetaalde facturen dus meer!
De functie
Als Onboarding Specialist ga jij net aangesloten klanten uitleg geven over de service die er geleverd kan worden. Je geeft online en live demo's en trainingen over het platform aan CFO's, Finance Managers, and Finance operators. Je gaat helder en transparant de waarde van de service laten zien en zorgt dat de gebruikers zich bewust zijn van de mogelijkheden.
Daarnaast houd je jouw klantenportfolio scherp op nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden en bespreek je met een accountmanager als er nieuwe commerciële kansen ontstaan.
Je komt in een jong en ambitieus team terecht onder een ervaren Customer Success Manager. De energie en competitie spat van het team af en daar kan jij je goed mee matchen.
Dit wordt er van jou gevraagd
- HBO werk- en denkniveau
- Enige commerciële ervaring (bijbaan/stage kan ook)
- Woonachtig in de buurt van Amsterdam.
- Servicegericht
- Communicatief sterk
Dit krijg je ervoor terug
- €2800-€3300 (o.b.v. 38 uur)
- Bonus o.b.v. targets
- 1 dag thuiswerken
- 38-urige werkweek
- Ambitieus bedrijf met mooie groeimogelijkheden