Introductie

Ben jij op zoek naar de volgende stap in je salescarrière? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! Voor een snelgroeiend, internationaal georiënteerd bedrijf actief in zakelijke bijeenkomsten zijn wij op zoek naar een gedreven Customer Success Manager.

Als CSM kom je te werken bij een jonge en succesvolle organisatie met vestigingen in vijftien landen. De organisatie is gespecialiseerd in het organiseren van fysieke, virtuele en hybride B2B netwerkbijeenkomsten. Het doel van deze bijeenkomsten is om dienstverleners in de tech- en consultancy industrie met strategische besluitvormers van de Top 500-bedrijven te matchen.

De organisatie maakt een flinke groei door in Nederland en is ook internationaal flink aan het uitbreidden. Met 130+ (virtuele) evenementen per jaar in heel Europa, zijn zij marktleider in B2B netwerkdiensten. 200 medewerkers wereldwijd zorgen voor elke stap op weg naar een succesvolle bijeenkomst: van het cureren van relevante content tot het uitvoeren van een klantervaring van wereldklasse. Deze bijeenkomsten hebben altijd het doel om waardevolle connecties op te doen en potentiële business partners met elkaar in contact te brengen, dus uiteindelijk het genereren van kwalitatieve leads (LaaS).

Customer Success Managers zijn de stem van de klanten binnen het bedrijf. Zij streven er dagelijks naar om één simpele vraag te beantwoorden: Hoe kunnen we waarde creëren voor onze klanten? Deze functie is het belangrijkste contactpunt voor de klanten na de initiële verkoop. Het doel is om de waarde te maximaliseren die klant kan halen uit deelname/aanwezigheid op deze bijeenkomsten. De functie maakt deel uit van het sales team en ze zien elke interactie met de klant als een kans om klanten te behouden en de verkoop te verhogen doormiddel van up -en crosselling.

Je bent verantwoordelijk voor het overbrengen van het concept aan de klanten en de waarde te illustreren die wordt gecreëerd door het gebruik van de diensten van de organisatie. Je zorgt er dus voor dat onze klanten het meeste uit de meetings halen, door bijvoorbeeld op maat gemaakte coaching en voorbereiding, maar ook door ze mee te nemen in de operationele invulling en het opstellen van commerciële doelen. Je bouwt persoonlijke relaties op met je klanten via verschillende kanalen (face-to-face, social media, event execution, telefonisch, e-mail) en natuurlijk ben je aanwezig bij de fysieke, grotere evenementen om te zorgen dat alles succesvol verloopt. Na afloop zorg je voor een evaluatie met de klant en communiceer je de feedback naar de Product Managers.

De organisatie heeft een succesvolle transitie doorgemaakt en is nog steeds groeiende. Om deze groei door te trekken zijn zij op zoek naar een Customer Success Manager ter versterking van het sales team. Met jouw positieve houding en sociale vaardigeden weet jij lange termijn relaties op te bouwen en succesvolle bijeenkomsten neer te zetten. Je komt terecht in een dynamisch en ambitieus team met een gemiddelde leeftijd van 29 jaar. Minimaal twee keer per jaar komt ook het hele internationale team bij een voor teambuilding en gegarandeerd goede feestjes.

Al met al een mooie uitdaging voor iemand die niet bang is om zijn of haar handen uit de mouwen te steken en zichzelf én de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Ben jij de persoon die ik zoek? Dan kom ik graag met je in contact.

Functie-eisen

* Ongeveer 1 tot 2 jaar relevante werkervaring binnen relatiebeheer, account management of een andere klantgerichte rol, idealiter in een B2B-omgeving
* HBO werk- en denk niveau
* Commercieel, klantgericht, zelfstandig en communicatief vaardig
* Woonachtig in regio Amsterdam
* Vloeiend Engels woord en geschrift.

Aanbod

* Goed basis salaris + interessante bonusstructuur
* Veel ruimte persoonlijke ontwikkeling en internationale doorgroeimogelijkheden
* Fijn kantoor, gezellig & ambitieus jong team
* Beste salesschool in Europa
* Auto, laptop en iPhone van de zaak.

Sollicitatie

Meike Hagedoorn